niedziela, 28 września 2014

O mnie

Parę słów o mnie.
Mieszkam na Śląsku w Częstochowie. Tutaj się urodziłem i mieszkam nadal. Miasto jak miasto. Dwie linie tramwajowe, stadion żużlowy, galeria jurajska, aleje, Jasna Góra. No nic wielkiego.

Ukończyłem technikum im Bolesława Prusa na kierunku Technik Informatyk i pracuje w swoim zawodzie. Jestem technikiem w firmie która dostarcza internet dla mieszkańców miasta.

Muzyki słucham przeróżnej. Lubię Rock, Metal, Jazz, Instrumentalną czasami rap i dubstep.
Lubie takie zespoły jak System of a Down, Made of Hate, Offspring, Sum41 ale najbardziej uwielbiam samego Serja Tankiana. Nie lubię za to discopolo oraz techno.

Filmów obejrzałem mnustwo i nie wiem który postawić na pierwszym miejscu bo jak "Forrest Gump" może konkurować z "Pulp fiction" albo "Lilo i Stich" z "Megamocnym" albo "Ostatni samuraj" z "Gladiatorem" albo "Sprzedawcy" z "Final Fantasy 7 Advent Children"? Nie da się tak wybrać. Jedynych filmów jakich nie lubię to horrory.

Co do gier to moją ulubioną jest bezkonkurencyjnie "Portal 2". Grałem w każdą część GTA która została wydana na PC, w każde Call of Duty na playstation grywałem w Crasha ale żadna gra nie dorównuje drugiej części Portala. Scenariusz, grywalność, klimat, zagadki... no i GLaDOS.

I to tyle co o mnie.

1 komentarz: