niedziela, 28 września 2014

Witam na moim skromnym blogu

Witam.
Katastrof. Wiem że ten nick brzmi jak brzmi oraz wygląda jak wygląda ale cóż, taki już jest.
Wymyśliłem go jeszcze w gimnazjum dokładniej w 3 klasie. W tamtych czasach kiedy wracałem ze szkoły do domu zawsze miałem na uszach słuchawki. Kiedy tak słuchałem sobie muzyki wymyślałem sobie jakieś sceny filmowe. Te sceny działy się w mojej wyobraźni a muzyka robiła jako soundtrack. To zawsze umilało mi podróż do domu.

Pewnego takiego dnia ni z tąd ni z owąd wymyśliłem pewną postać. Była to dwunożna kreatura wyglądająca jakby była pokryta smołą ale i jednocześnie z gładą skóą i białymi oczami bez źrenic. Jego podstawową umiejętnością była całkowita kontrola nad każdą cząsteczką ciała. Potrafił te cząsteczki również rosproszyć po arenie walki które go przyspieszały. Z cząsteczek potrafił też zrobić sobie broń podobną do takiej jak miał Alex Mercer z gry "Prototype"(moja postać była jednak stworzona wcześniej niż Alex)oraz rozciągać swoje ciało.

Ma jednak swoje wady. Po pierwsze podszebuje on nosiciela aby jego ciało wkońcu się nie rozpadło od ciągłego rospraszania swoich cząsteczek. Potrafi je powielać oczywiście ale tylko wtedy gdy ma nosiciela. Drugą wadą jest to że można go zamrozić.

Istota o takich możliwościach, mogąca siać spustoszenie nie ponosząc w zasadzie żadnych obrażeń, mogąca kreować broń z cząsteczek i dostosowując ją do warunków na polu bitwy oraz niesamowicie szybka dzięki rozpraszaniu i przyspieszaniu się dzięki całkowitej kontroli każdego atomu w ciele zasługuje na godne imię: Katastrof (nie katastrofa bo to forma żeńska)

Po nazwaniu tak wykreowanej postaci pomyślałem że to fajny pomysł na nick dla gracza. I tak już zostało. Zawsze chciałem mieć nick nie zawierający cyfr.

Jako "nazwisko" wybrałem Masaqra bo często powtarzałem ten tekst który pamiętałem z filmu "Testosteron". Zamieniłem jednak "k" na "q" żeby było ładniej.

I to tyle słowem wstępu :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz